Förbättra din kundservice

Dina kunder är det viktigaste vi förvaltar

Genom säkra processer och rutiner bygger vi varaktiga kundrelationer.

Vår kundservice är för komplicerat, detta måste vi göra internt…

Vi hör ofta något sådant. Detta går vanligtvis på bekostnad av kundupplevelsen och kan leda till ökade kostnader. Med lång erfarenhet och hög kompetens vet vi vad som kan göras genom outsourcing och vad som bäst görs med befintlig verksamhet.

Ett samarbete med Loyalty innebär en gemensam syn på mål och värderingar, med samma precision som du får i ditt eget kundcenter. Tillsammans bygger och driver vi ett effektivt, lösningsorienterat och kostnadsmedvetet team.

Våra medarbetare kommer att vara dina viktigaste partners. Inom Loyalty lägger vi ner tid och resurser på att ta hand om våra medarbetare på bästa sätt genom väletablerade rutiner och program för utbildning och utveckling. Detta bidrar till att ge bättre kundservice, vilket i sin tur ger ökad kundnöjdhet.

Med erfarenhet, kompetens og teknik förbättrar vi din kundservice

Visma

Winningtemp

Lille Persille

Bilia

Atea

Eco Online

BDO

Storebrand

Bring Warehousing

24SevenOffice

Cisco

BMW

Verifone

KPMG

Komplett Bedrift

Grenke

Tekna

Constro

Allyy

RG Mobility

Altinget

Telia

McDonald's

Dream it

Tine

Claims Link

Unibuss

Fretex

Burger King

Maarud

Frelsesarmeen

Warner Bros. Discovery

Visma Winningtemp Lille Persille Bilia Atea Eco Online BDO Storebrand Bring Warehousing 24SevenOffice Cisco BMW Verifone KPMG Komplett Bedrift Grenke Tekna Constro Allyy RG Mobility Altinget Telia McDonald's Dream it Tine Claims Link Unibuss Fretex Burger King Maarud Frelsesarmeen Warner Bros. Discovery

Några av våra kunder

Fördelarna med en professionell partner är många

  • Sänk kostnader genom effektivisering av verksamheten och ökad försäljning. Vi gör som regel mer med färre huvuden. Att ansvaret för rekrytering, utbildning och coachning av medarbetare ligger hos oss minskar kostnaderna för kundservice ytterligare.

  • Ge den tillgänglighet du vill till dina kunder. Vi erbjuder öppettider på kvällar, nätter, helger och helgdagar. Låt inte interna begränsningar hindra en bra kundupplevelse och försvaga tillfredsställelsen. Hos Loyalty är allt möjligt.

  • Var trygg med att dina kunder och ditt varumärke är i de bästa händerna. Vi förstår vikten av korrekt kundvård och utför uppgiften med högsta kvalitet på alla nivåer. Allt vi gör rapporteras och full insyn i alla processer är en självklarhet.

  • Välj om vi ska hantera hela eller delar av din kundtjänst. Från enkla uppgifter till de mest komplexa aktiviteterna. Vi lär oss snabbt, effektiviserar arbetsmetoder och höjer kompetensen ytterligare. Skalar snabbt upp eller ner under perioder med varierande trafik.

  • Vi samlar in, strukturerar och analyserar all data som ger värdefull insikt om egna kunder, trafiktrender och marknaden. Våra fynd stärker din kunskap om kundnöjdhet, lojalitet och är till nytta för vidareutvecklingen av dina produkter och tjänster.

  • Låt digitala medarbetare öka tillgängligheten, effektivisera hanteringen av skriftliga förfrågningar och avlasta mänskliga resurser. Hos oss arbetar människor med maskiner och vi säkerställer rätt användning av teknik för att ge dina kunder den bästa upplevelsen.

Kontakta oss idag

Booka ett oförpliktande möte där vi kartlägger möjligheterna till ett samarbete där Loyalty kan öka värdet på varje kundförfrågan. Oavsett om det är teknisk support, beställning, faktura eller returhantering hittar vi oftast utrymme för förbättringar, både för dig och dina kunder.